Strategické plánovanie
a budovanie značky

Ponúkame vám naše mnohoročné a komplexné skúsenosti s riadením značky od veľkých nadnárodných klientov až po lokálnych lídrov. Stratégiu  považujeme za prvý a dôležitý krok pre vybudovanie účinnej komunikácie v rámci väčšieho marketingového mixu.

Strategické riadenie výkonnosti firmy

Na základe nastavenej podnikovej stratégie Vám pomôžeme vypracovať strategické ciele jednotlivých perspektív BSC.

  •     Finančnú perspektívu
  •     Zákaznícku perspektívu
  •     Perspektívu procesov
  •     Perspektívu učenia sa a rastu    

K jednotlivým perspektívam a cieľom vám pomôžeme nastaviť ich meradlá.

Marketingový a komunikačný audit

Posúdime oprávnenosť Vami použitých prostriedkov v marketingu a komunikácii, overíme správnosť určenia cieľovej skupiny zo stránky sociodemografickej a psychografickej.

  • Audit značky a komunikácie
  • Plánovanie značky
  • Komunikačné stratégie
  • Kreatívny brief pre agenturu
  • Marketingové výskumy

Strategický a operatívny controlling

Controlling predstavuje nástroj manažmentu, ktorý pripravuje riadiacim pracovníkom vhodné prostredie pre uskutočňovanie rozhodnutí. Jedná sa hlavne o kvalitné informácie, ktoré sú poskytnuté vo vhodnom čase a majú vysokú vypovedaciu schopnosť. V súčasnom období je téma controllingu vysoko aktuálna vzhľadom na skutočnosť, že aj dobré produkty a úspešné firmy sa neustále musia snažiť o zefektívňovanie svojej činnosti. Pomocou týchto nástrojov posúdime oprávnenosť Vami vynaložených  prostriedkov v rámci strategického riadenia firmy a ich vplyvu na  celkovú efektivitu podniku.

  • Kontrolingová analýza
  • Analýza silných a slabých stránok, SWOT analýza podniku
  • Analýza strategických potenciálov a medzier
  • Strategická bilancia
  • Analýza priebehu životného cyklu
  • Portfóliová metóda
  • Horizontálna a vertikálna analýza podniku
  • Analýza pomerových ukazovateľov Preklik na ukážku výstupov

Poradenstvo, vzdelávanie, lektorstvo

Medzi reálnym plánovaním a následnou aplikáciou do procesov vzniká často priestor, kde sa vízia vedenia môže stratiť v operatíve dňa. Ponúkame vám preto nezávislé moderovanie brainstormingov a následnú kontrolu a aplikáciu výsledkov do života značky a školenia vašich zamestnancov v oblasti budovania značky.